Klacht: Geen 2+2 gratis gedaan

op 12 september 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoi, ik was zaterdag bij etos winsum, ik heb daar 2 dingen gekocht ik kwam bij de kassa ze zij dat het 2+2 gratis was. ik zocht nog 2 dingen uit en ging naar de kassa , ik werd nu geholpen door een andere cassiere, ze zij dat ik ongeveer €14,00 moest betalen maar dat klopte niet want het was 2+2 gratis en ik had iets van €3,99 €1,25 €3,99 en €4,99 en had maar €13,00 mee , ik zei: o ik heb niet genoeg en had toen 2 dingen terug gedaan ik ging betalen en moest €5,75 betalen , ik ging weg en had geen bon gekregen even later op de dag kwam ik terug om te zeggen dat ze geen 2+2 gratis had gedaan , ze kon niet voor me betekenen zij ze omdat ik geen bon had , maar ik weet zeker dat het verkeerd is gegaan.

Gewenste Oplossing:

Als ik als nog 2 producten gratis krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annicka