Klacht: geef fatsoenlijke tijden..

op 18 september 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb gezorgd dat ik vanaf 12.15 thuis was tot 8 omdat mijn pakketje “by the end of the day” geleverd zou worden… en wanneer komen ze langs? om half 12…
fijn ups! morgen moet ik dus maar weer een andere manier vinden om iemand de hele dag hier thuis te laten zijn… PostNL, DHL. allemaal geven ze fatsoenlijke tijdschema’s en houden zich hieraan.. jullie absoluut niet en zal ook proberen voor altijd te vermijden nog iets bij jullie te laten bezorgen

als mijn product gewoon was geleverd zoals gezegd, by the end of the day, nam aan dat dat van 16:00 tot 20:00 zou kunnen zijn...

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS