Klacht: gee geld terug

op 11 oktober 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

ik heb voor mijn kleinzoon voor 27 euro ondergoed gekocht nu kom ik bij mijn dochter nu heb ik te kleine maat genomen terug bij de winkel mag ik het niet omruilen en ook mijn geld niet terug dat is een nieuw beleid hij zei er staan boordjes bij deze heb ik niet gezien maar nu zit ik met allemaal te klein ondergoed waar ik niets meer mee kan is het te groot nog niet zo erg maar het is veel te klein ik heb het hier met meerdere mensen over gehad en die vonden het allemaal schandalig ik heb vandaag 27,00 weg gegooid graag wil ik antwoord op het NIET gedragen ondergoed. als ik het om

als ik het om mag ruilen of tegoed bon desnoods

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Action

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door sonja112