Klacht: Gedrag personeel

Sequentie op 25 april 2020 over COOP in de categorie Supermarkten

Vandaag, 25 april 2020, ben ik op onbeschofte wijze behandeld door een mannelijke medewerker van de coop locatie Kpln Koopmansplein Den Bosch.
Deze persoon strikte zijn schoenveter op een doorgangsweg tussen de groenten in de toch al krappe supermarkt. Hij vroeg mij geduld en ik zag mogelijkheid om langs hem te komen. Ik zei dat het wel lukte… Zijn volgende reactie resulteerde in een opmerking van:” ik vraag geduld en er wordt maar doorgedramd in de 1,5 mtr. regel.”, waarop ik zei dat het een grapje was.
Iets later kwam ik dezelfde persoon verderop in de supermarkt weer tegen. Ik bleef staan en hij vroeg of ik iets zou hebben, dat ik oppak als het zoeken van ruzie! Zijn omgangsvorm veranderde ook ineens tot op het tutoyerende niveau.
Ik vind dit onacceptabel, ondanks de onzekere periode waarin wij momenteel zitten.
Ten eerste is de 1,5 mtr maatregel in deze supermarkt niet te handhaven vanwege een te krappe ruimte en zou deze supermarkt eigenlijk gebonden zijn aan, of algehele sluiting, of het mondjesmaat toelaten van klanten. Geen van beiden is het geval en ligt de keuze bij zowel de klant als het personeel.
Ten tweede, het strikken van een schoenveter op een zeer onhandige plaats (in de zoals al gesteld zeer krappe supermarkt), en vervolgens de 1,5 mtr afstand naar voren brengen vind ik niet alleen een geagiteerd persoonlijke smoes, maar ook absoluut ridicuul.
Ik ben benieuwd welke reactie ik mag verwachten van uw organisatie, aleer ik verdere stappen onderneem om deze ervaring met mensen te delen die daar wel verder op in willen gaan.

R.C.M. Dingen

Ik ben tevreden met een afdoende antwoord.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over COOP

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over COOP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sequentie