Klacht: Gedoe om het apparaat aan te sluiten

op 13 juni 2017 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb gisteren bij de Albert Heijn in Sommelsdijk een TomTom Sports gekocht. Tot groot verdriet is installeren wederom een ramp. Begrijpen jullie niet dat wanneer je iets koopt alleen het kabeltje moet aansluiten en dan een vraag moet krijgen wilt u dit apparaat installeren en als ik ja beantwoord dan dient het apparaat gewoon te werken en verder geen gezeik om verder handelingen te moeten uit voeren. Tevens de verpakking meldt dat het apparaat een tomTom Sports terwijl je op jullie site kennelijk een TomTom cardio moet herkennen/aanvinken!. Wederom erg vervelend en verwarrend speciaal als je autistisch bent aangelegd en alles letterlijk opneemt. Dus heb ik het apparaat teruggebracht en keurig netjes van Albert Heijn mijn geld terug ontvangen.
M.vr.gr. Jan de Haan

Gewenste Oplossing:

Wanner apparaat simpel \aangesloten kan worden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat TomTom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TomTom

Heeft op 24 april 2018 om 17:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door johannes hendrikus de haan