Klacht: Gebruikte stoomkrultang

op 21 september 2016 over Ticketveiling.nl in de categorie Kaartenverkoop

Vrijdag 16 september jl. ontving ik mijn stoomkrultang. Wat een afzakker!
De doos was al geopend! Verpakking kapot, losse plastic zakjes.
De krultang is al gebruikt, de waterspetters en haren zaten erop en aan! Ik had een rode besteld en ontvang een zwarte! Schandalig! Dan is iedere euro teveel geweest die ik aan dit apparaat heb besteed! Ik heb ticketveiling dezelfde dag nog gemaild en waar ik uiteraard bang voor was, ze geven niet thuis…

Graag ontvang ik een nieuwe ongebruikte stoomkrultang in de kleur rood in ongeopende verpakking.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ticketveiling.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketveiling.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketveiling.nl

Heeft op 23 september 2016 om 14:06 geantwoord

Beste Marco,

Zoals beloofd zouden we bij jou terugkomen wanneer we meer informatie zouden hebben over de gewonnen stoomkrultang. Allereerst wil de aanbieder natuurlijk zijn oprechte excuses aanbieden voor het feit dat jij een product hebt ontvangen, die eerder bij hen retour is gekomen en per abuis in het verzendmagazijn is terecht gekomen. Zij hebben een tweede, juiste zending nu alsnog aangemaakt, deze zal je uiterlijk begin volgende week moeten ontvangen. Omdat we het vanuit TicketVeiling.nl erg vervelend vinden dat dit zo loopt, willen wij je graag een kortingscode t.w.v 5 euro aanbieden die je kan gebruiken bij een eerstvolgende betaling. Deze is per mail naar jou verzonden.

Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, mocht je verdere vragen hebben dan horen we dit graag.

Team Klantenservice
TicketVeiling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Mona lisa