Klacht: Gebroken frame

op 20 juli 2017 over Koga in de categorie Fietsmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een Koga ebike, Erunner. Fiets is zes jaar oud. Tijdens het fietsen spontaan een breuk in het frame. Na contact met mijn kogadealer blijkt dat Koga een nieuw frame levert (levenslange garantie), maar dat de arbeidskosten ten bedragen van € 220,00, door mij moeten worden betaald. Ik ben zo teleur gesteld! Het lijkt toch echt een fabricagefout en dan dit eindresultaat. De dealer doet een heel kleine geste als bijdrage in de kosten. Heb koga Nederland gebeld, een jurist geraadpleegd etc. etc. Iemand nog goede raad?

Gewenste Oplossing:

Wacht in spanning af!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koga

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koga nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marianne Hamer