Klacht: Gebrek aan service

op 29 april 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Mijn keukenkraan lekt.
Uiteraard ben ik naar de klantenservice van IKEA (Eindhoven) gereden (± 65 km. retour) om het draaillement van het warmwatergedeelte van de kraan te bekomen, maar daar werd me verteld dat ik niet alleen de bon (uiteraard) maar de hele kraan mee moest nemen.
Daarvoor moet ik mijn halve keuken demonteren, terwijl zo’n gedeelte heel makkelijk te vervangen is. Onbegrijpelijk en bepaald niet klantvriendelijk.
Ook wilde ik een nieuw frontje voor een keukenlade bestellen. Ik had het te vervangen frontje meegenomen.
Zonder veel moeite te doen wist uw medewerkster te melden dat het hier een oud model 4 jaar geleden aangeschaft) en dat dat niet meer te krijgen zou zijn: zoek het maar uit.
Ik ben dan ook zeker niet tevreden over deze ‘service’ of beter; het gebrek daaraan!
R. Tielemans,
Hopveld 1, Gemert

Met een nieuw deraillement voor de kraan maar op zijn minst met wat meer service, of dat men in ieder geval een schijn van moeite doen kan opbrengen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roel Tielemans