Klacht: Geboortekaartjes niet bezorgd

op 24 december 2017 over Post algemeen in de categorie Post

Afgelopen woensdag 104 geboortekaartjes met geboortezegels ( duurder als decemberzegels ) zodat ze sneller zouden worden verstuurd.

Opmerking bij december zegels: Let op: Heeft u van 8 t/m 28 december post die de volgende werkdag bezorgd moet worden? Gebruik dan een standaard postzegel en geef uw post af op het Postkantoor.

Dit heb ik dus gedaan 1 doos met de 104 kaarten en toen werd bij het postkantoor in Raamsdonksveer al medegedeeld dat ze ‘gewoon’ in de normale bak kwamen was immers geen rouwpost.

Hier boven op is een gedeelte van de kaarten niet bezorgd, geen idee welke. Bijvoorbeeld op 1 adres hebben we twee kaarten laten bezorgen (andere voornaam) en slechts 1 kaart is aangekomen. Bij een ander is alleen een beschadigde enveloppe aangekomen. Op een vriendelijke twitter bericht wordt ook niet gereageerd. Op Post.nl staat heel vriendelijk dat ik pech heb en dat ze niks voor me kunnen doen.

PostNL levert niet de service die ze moeten leveren en schepen me af met dezelfde service als wat ik had kunnen krijgen voor een lager tarief.

Persoonlijk contact en excuses voor de gang van zaken over zowel het gedrag in het postkantoor als van de (niet) bezorging van de kaarten binnen de te verwachte periode.

Symbolische schadevergoeding van het verschil in gemaakte kosten tussen geboortezegels en decemberzegels. Dat is vijf euro

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Post algemeen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Post algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NVos