Klacht: Geboorte kalender kan niet opslaan en bestellen

op 16 mei 2018 over Albelli in de categorie Fotoservice

Meerdere keer gebeld, van alles geprobeerd en geen oplossing gevonden. Eerst hebben ze geadviseerd om kalender af te maken. Heb ik gedaan en nog steeds kan niet opslaan en bestellen. Technische ondersteuning niks kunnen betekenen en ook niet achtergekomen wat de oorzaak is. Zonder van mijn tijd en moeite! Ga nooit meer bij Albelli iets bestellen.

Als ik de kalender kan opslaan.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albelli nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Albelli

6 maanden geleden - Beste mevrouw Egorova, Het spijt ons zeer dat u na tweemaal telefonisch contact met ons heeft gehad, niet tot de gewenste oplossing bent gekomen. Om verder te kunnen werken aan een oplossing, hebben wij u een e-mailbericht toegestuurd waarin wij aangeven meer informatie nodig te hebben. Bij het indienen van een klacht op een website zoals klacht.nl, is het duidelijk dat u zeer ontevreden bent over onze dienst, u graag verbetering hierin wilt zien en dat een betere ervaring belangrijk voor u is. Wij bouwen dan ook op uw medewerking. Omdat wij het ook belangrijk vinden dat een ieder een goede ervaring op kan doen met onze dienst, doen wij graag ons best om die ervaring aan een ieder te kunnen bieden. Wij zien een reactie op ons e-mailbericht graag tegemoet Met vriendelijke groet, Albelli

Reactie van de melder van de klacht TatianaE

6 maanden geleden - Ik waardeer dat jullie de klachten serieus nemen, ik had mijn antwoord aan jullie gestuurd.

Bericht van Albelli

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Egorova, Fijn om te vernemen dat wij u naar tevredenheid van dienst konden zijn, en dat u de kalender heeft kunnen opslaan. Mocht u nog ergens vragen over hebben vernemen wij dat graag. U kunt dan contact met ons opnemen via: https:www.albelli.nlhelpneem-contact-op. Met vriendelijke groet, albelli

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 07 september 2018 om 16:10 geantwoord

Geachte mevrouw Egorova,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Wat fijn om te vernemen dat wij u naar tevredenheid van dienst konden zijn.
Per e-mail heeft u ook aangegeven dat het inmiddels gelukt is om de kalender op te slaan.
Mocht u nog ergens vragen over hebben vernemen wij dat graag.

albelli

Alle klachten die gemeld zijn door TatianaE