Klacht: Geboekt ooststappen lommel

op 15 augustus 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

1977maria
Menu
< Alle Klachten
Verwijderen
Verwaarlozing camping lommel

Refnr.: 539247Geplaatst op: 15 augustus 2016Over: Oostappen VakantieparkCategorie: VakantieparkenStatus: Nieuwe klachtBeoordeel
Wijzigen
Mijn Klacht
Via vakantie veiling een lang weekend gepland , wauw erg leuk op de plaatjes via internet,maar 1 maal aangekomen was de teleurstelling erg groot bij ons ! Het zwembad staat al geruime 2 jaar leeg ! En dat stond nergens vermeld toen wij het hebben geboekt .dan het parelstrand vreselijk daar ! De speeltoestellen ruiken naar drank !waarschijnlijk jeugd die daar savonds zit ,want toezicht is daar toch niet en er Staat verboden te te zwemmen!!!!!! Dan de mobile home.pannen vies bah .dan een klein bed waar wij ons een breuk op liggen ! Vieze kussens muffe matrassen , had regelmatig snachs erg veel jeuk . Om de mobile home allemaal glas .veel sigaretten op de grond .speeltoestellen misten nogal eens wat trappetjes waardoor het niet veilig was .ook fietsen gehuurd met kinderzitje deze zijn echt aan vernieuwing toe.
Kortom met scheurende banden naar huis gegaan.

Gewenste Oplossing
Geld terug

Extra informatie
Foto's zijn er wel via andere mensen aangezien er al heel wat klachten zijn .

Deze mail is verstuurd naar ooststappen .

Geld retour

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 15 augustus 2016 om 15:35 geantwoord

Beste mevrouw Bonnema,

Wat vervelend om te lezen dat de voorzieningen op het park niet naar wens waren. Vandaag heeft u telefonisch contact opgenomen met onze klantenservice over uw klacht. We hebben u geadviseerd om eerst een schriftelijke klacht in te dienen bij Oostappen en een reactie van hen af te wachten. Als de reactie van hen uitblijft of niet naar wens is , vernemen we dat graag van u. We zullen dan voor u optreden als bemiddelende partij.

Wim-Webcare VV

Reactie van de melder van de klacht 1977maria

9 maanden geleden - Bedank ! Ik wacht af w as t ooststappen met mijn klacht gaat doen

Alle klachten die gemeld zijn door 1977maria