Klacht: Geboekt, betaald maar niet bevestigd

op 07 mei 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 4 mei een vlucht geboekt en betaald maar geen bevestiging ontvangen, graag per ommegaande restitutie van deze € 517,72

Gewenste Oplossing:

Als dit bedrag weer terug om mijn rekening staat en mij duidelijk wordt hoe ik buiten deze organisatie om kan boeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 09 mei 2016 om 09:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

9-Mei-2016 De heer Langeslag per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Flangeslag