Klacht: Geblokkeerd hotmail account

op 31 augustus 2016 over Microsoft in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Mijn hotmail account is geblokkeerd.
Ik heb meerder malen geprobeerd deze te deblokkeren door de lijst met vragen te beantwoorden die microsoft mij dan stelt.
Ik heb alleen niet genoeg informatie om mijn account te deblokkeren. Ik kan wel een aantal vragen beantwoorden, alleen dat is blijkbaar niet voldoende. Inmiddels heb ik die vragenlijst 4 a 5 keer ingevuld (soms net iets anders in de hoop dat ik een extra goed antwoord zou geven). Maar tevergeefs.

Er is geen geheime vraag die ik kan beantwoorden en ik kan ook geen bevestigingsmail naar mijn alternatieve email adres laten sturen (want deze is ook al geblokkeerd).

Ik moet wel weer bij mijn emails terecht, want ze zijn veel te belangrijk om gewoon weer een nieuw mailadres te beginnen.

Met vriendelijke groet,
Jules Aarts

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik weer toegang heb tot mijn email account en mijn mails

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Julesaarts