Klacht: geblokkeerd

op 03 december 2017 over twoo.com in de categorie Websites

ik was in gesprek en plots valt twoo uit en kreeg mededeling dat geblokkeerd is dan moet ik de link maken met Facebook wat ik, ook deed dan kreeg ik melding
dat mail adres al in gebruik is tuurlijk dat want dat ben ik zelf wat een klucht is dat toch

dat alles volt verloopt en niet van de ene log in nar de ander moet

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van twoo.com

9 maanden geleden - Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Ik heb dit voor je nagekeken en je account staat inderdaad gekoppeld aan dit e-mailadres en je Facebook-account. Het werd echter niet geblokkeerd. Ik zie verder dat je vandaag toegang hebt gehad tot je account. Mag ik hieruit concluderen dat het voor je in orde is gekomen alsjeblieft? Alvast dank om even te bevestigen!

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 13 december 2017 om 10:31 geantwoord

Goedemorgen,

We hebben sinds ons bericht aan jou op 6 december 2017 geen reactie meer ontvangen. We gaan ervan uit dat het probleem inmiddels voor je werd verholpen. Mocht dat toch niet het geval zijn, aarzel dan aub niet ons te contacteren via info-nl@twoo.com. We helpen je dan graag verder. Ik wens je alvast een fijne eindejaarsperiode toe!

Alle klachten die gemeld zijn door matchoo666