Klacht: Gear2play Condor drone

op 17 juni 2016 over Toy Champ in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Vandaag kreeg ik bericht dat onze drone die onder nummer 206238 is opgestuurd is geweest ongerepareerd terug is gekomen met de melding dat dit niet onder de garantie valt .
Hier ben ik zachts gezecht niet blij mee het betrof hier een klepje van de accu die na de 2de keer al is gebroken deze ging vanaf het begin al heel stroef waar wij nog in de veronderstelling waren dat dit kwam doordat hij nieuw was en dit wel soepeler zou gaan in de loop van de tijd niet dus want bij de 2de keer brak het vergrendel stukje gewoon af .
Verder bleek in de winkel dat het batterijklepje van de afstandsbediening ook al niet meer te verwijderen was toen de medewerkster van de winkel mijn batterijen terug wilde geven .
Bij het in elkaar zetten gingen de schroefjes al heel moeilijk en zagen wij al dat het kunstof snel geforceerd is als je dit niet heel voorzichtig doet de middelste schroeven onder de lampjes gaan er niet eens in maar daar had ik nog niet eens iets over gezecht .
Al met al heb ik nu enorm spijt dat ik niet gelijk ben terug gegaan toen wij dat klepje al stroef vonden gaan .
Uit mijn service ervaring weet ik dat dit een doa had moeten zijn omdat het produkt vanaf het begin niet goed was en notabene binnen 8 dagen terug is gekomen .
Dit merk krijgen jullie waarschijnlijk zelfs gecrediteerd maar ik had al door dat de medewerksters in de winkel en aan de telefoon daar geen idee van hebben zelfs nog nooit van gehoord hebben .
Ik daar en tegen wel en weet precies hoe het werkt en weet dus ook dat ik nu afgescheept word met een onterecht verhaal .
Ik mag dan ook aannemen dat u uw mening zult herzien aangezien ik het zo ie zo al belachlijk vond dat ik niet gelijk geholpen kon worden in de winkel en er toch mee akkoord ben gegaan een drone van amper 8 dagen oud met 2x kort gebruik en meerdere mankementen op te laten sturen en deze dan 14 dagen kwijt te zijn.
U bent in ieder geval weer een klant kwijt want deze hele situatie spant echt de kroon .
Ik was ook zeer verbaasd van de onwetendheid van uw personeel op service gebied en vond het al knap dat ze de klacht in 1 zin kon omschrijven verder word er gezecht dat je als klant zijnde er dan zelf maar erachter aan moet schandalig echt .
Ik hoop dat u toch snel iets van u laat horen en hier een passende oplossing voor bied .
Want hier laat ik het toch echt niet bij zitten.

Inmiddels contact gehad met hun leverancier spectron mensn wees gewaarschuwd deze zijn totaal niet op de hoogte van de technische dienst van toychamp en dan blijkt dat ze daar werken met mensen die niet aangewezen zijn door spectron om hun produkten te mogen repareren dus zijn ze ook de garantie van de klant in gevaar aan het brengen omdat het door een derde partij word geopend .
Ik heb dit ook bij toychamp weggelegd omdat spectron mijn klacht ongezien in behandeling wilt nemen en mij gelijk wilt helpen en dus wel hele goede service bied .
Maar helaas ze bleven bij hun standpunt en procedures wat die ook mogen zijn .

Nu spectron middels een mail hier allemaal van op de hoogte gebracht omdat het ook hun aangaat er word schandalig omgegaan met hun produkten wat betreft de service terwijl hun zelf hele goede service hebben en een eigen reparatiedienst waar ook onze drone naar toe had moeten gaan maar nooit geweest is veel mensen zullen uit onwetendheid deze weg niet bewandelen naar de leverancier en hun dus uiteindelijk de dupe worden van het handelen van toychamp ik hoop eigenlijk dat ze toychamp dan ook flink aanpakken als leverancier zijnde want dit kan echt niet .
Uiteindelijk is gebleken dat toychamp zich volledig schuil blijft houden achter hun regeltjes en procedures en staan niet open voor commentaar .
Ondanks dat ik het zelf heb opgelost durven ze tegen mij te zeggen dat ze het fijn vonden dat het nu opgelost was als ik deze weg niet bewandeld had was er niets gedaan .
Het komt er dus op neer dat ze totaal geen moeite doen om hun klanten tevreden te houden zodat ze terugkomen .
Mensen ze hebben daar blijkbaar geld zat mij zien ze nooit meer terug ik ga liever naar een andere winkel die mijn geld beter kunnen gebruiken .

Graag zou ik zien dat mijn klacht serieus door u word genomen .
En wil ik gewoon mijn geld terug natuurlijk willen wij nog steeds een drone maar niet meer uit uw bedrijf met deze waardeloze service moet er niet aan denken dat er met een nieuwe ook weer iets is en dat we dan dit verhaal opnieuw krijgen .

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toy Champ

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toy Champ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cinmoerbeek5