Klacht: geannuleerde boeking

op 22 april 2020 over Schipholtickets.nl‎ in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vlucht werd geannuleerd door het coronavirus. Ik kon een krediet terugkrijgen via de vluchtmaatschappij zelf, maar schipholtickets stuurde in een automatische mail dat ze zouden proberen om het geld terug te krijgen van mijn vlucht. Sindsdien heb ik ze niet meer gehoord. Ze zijn niet bereikbaar via de telefoon want je wordt doorgestuurd naar de website en dan leggen ze automatisch op. Maar op de website is nergens de mogelijkheid om contact op te nemen en krijg ik enkel error pagina’s wanneer ik wijzigingen probeer door te voeren.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik direct contact heb met schipholtickets en ze mij alle informatie kunnen geven rondom mijn vlucht en mogelijkheden tot terugbetaling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.nl‎

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.nl‎ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JannisvanDoorn