Klacht: Geagiteerd personeel

op 25 september 2017 over JDsports in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren 24 september liep ik met mijn man op winkelcentrum aleksandrium in Rotterdam. Wij komen praktisch bijna nooit bij Shopping mall gedeelte. Wij waren bij de woonwinkels gedachten en dachten we laten we weer naar de Shopping mall gaan. Wij zagen een leuke sport winkel en dachten wij gaan even kijken. Leuke hippe winkel, ik zag een mooie trainingspak van Nike. Ik dacht leuk voor onze zoon. Mijn attendeerde mij er hangt een kaartje op het jasje van 90 euro nu afgeprijsd voor 50 euro. Wat leuk en liepen door naar de kassa. Eenmaal bij de kassa zegt de dame dat het systeem niet goed werk, hij geeft geen korting aan. Zij roept een collega erbij, haar collega pakt een andere jasje ook met een kortingskaartje. Hij pakt het weer niet verdorie zegt de collega nog 1 uit het rekje weer geen korting en wederom korting kaartje. De dame zegt ik ga mijn leidinggevende roepen prima hoor. Quincy werd geroepen door een porto. Nogmaals Quincy, nogmaals Quincy. Quincy reageert niet. Na ruim 10 min kom Quincy naar boven. Een groet zat er niet in, maar een commentaar mensen zetten dat kaartje zelf erop om korting te krijgen. Ik werd stil van verbazing. Hoor ik dat goed? Hij zegt gelijk tegen mijn man, meneer ik kan u geen korting geven. Ik zeg nog zachtjes tegen mijn man, maak niet uit we nemen het. Mijn man richt zich naar Quincy jonge man is niet handig van jou om zo’n commentaar te zeggen waar wij als consumenten bij staan. Quincy verheft zijn stem praat ik tegen jou, nee toch? Heb ik gezegd dat je dat deed? Mijn man antwoorde ik voel me aangesproken omdat ik bij de groep mensen behoort die deze winkel betreedt. Mijn man bedankte hem en liep weg. Ik nog vol verbazing en niet te vatten wat net gebeurde. We liepen de trap af en in mijn ooghoek zag ik Quincy komen rennen en schreeuwde mijn winkel uit. Opzouten uit mijn winkel, mijn man reageerde sorry ik ga al de winkel uit maak je niet zo druk. Quincy schreeuwde ik wens niet behandeld te worden als kind, die inmiddels naast mij stond op de trap. Mijn was al beneden, ik draaide naar hem toe en zij jongeman met zulke beweringen moet voorzichtig zijn, doe het achter waar niemand is. Wederom reageerde hij geagiteerd zal ik de beveiling roepen, terwijl mijn man al buiten stond. Verbaasd, verward en gekwetst zijn wij naar onze auto gegaan. Wij kopen onze sportieve outfit al jaren bij sportworld voorheen Topshelf. Nog nooit zijn wij zo vernederd. Mijn man is warehous manager bij Apple hij wilde deze jonge man alleen maar feedback geven en reageerde zo geagiteerd. Het is niet correct klanten zo te benadelen. Niet een of ander maar die korting hadden wij niet nodig wij konden dat betalen. Het gaat om principe en daar in zijn jullie gefaald.
Misschien training voor jullie personeel want op deze manier houden jullie geen klanten. Wij zullen deze winkel nooit meer bezoeken.

Gewenste Oplossing:

Een excuus vanuit jd

Alle klachten die gemeld zijn door 09091975