Klacht: geachte philips

op 30 juni 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 14-6-2012 een koffieapparaat gekocht de philips grind&brew.Maar er zijn toch wat punten die niet zo leuk zijn.De schenkkan is een ramp als je koffie inschenkt morst hij al.Laat staan als je water in het koffieaparaat wil doen dat moet met een doekje.En als je 2 kopjes koffie zet gaat de koffie koken dat is niet zo lekker.
Verder is het prima een mooie vormgeving en lekkere koffie dat zelf gemalen is .

Gewenste Oplossing:

In ieder geval een goede schenkkan en misschien kan mijn hd7751 nagekeken worden vanwege warmhoudplaatje.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 12 juli 2012 om 12:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips heeft contact opgenomen met de klant helaas is het zo dat het warmhoudplaatje gemaakt is om minimaal een halve kan warm te houden bij een mindere volume kan het inderdaad te heet worden en verdampen.

Alle klachten die gemeld zijn door Duindoorn1