Klacht: geachte lezer,

op 14 november 2012 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

hallo, ik ben in september gestart met de opleiding spw 3.
er is mij verteld dat ik een periode van 6 maanden bedenktijd heb.
nou moet ik helaas stoppen met de opleiding en heb met nti contact opgenomen, daar hoorde ik dat dit niet mogelijk is en nog 6 maanden een bedrag van €79,- moet betalen.
ik heb de overeenkomst nog niet getekend retour gestuurd, dus als ik niet getekend heb kunnen ze mij toch niets maken en een overeenkomst via mail of internet heb ik ook nooit geaccepteerd.
wat moet ik nou hiermee, en wat zijn mijn mogelijk heden, het betalen word een probleem want ik heb op dit moment geen werk meer.
graag hoor ik hier een reactie op of wat ik hier mee moet.
gr. sabine teunissen.

dat ik mijn lesmateriaal terug stuur en verder geen dure kosten meer heb.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Beste student,, uw inschrijving voor de opleiding is in juli in eerste instantie telefonisch tot stand gekomen, waarna het NTI u een digitale bevestigingslink heeft gestuurd ter controle van uw gegevens en akkoord met de voorwaarden. U hebt deze link dezelfde dag bevestigd en het studiemateriaal is op de door u aangegeven startdatum verstuurd. U geeft aan dat gesproken is over een bedenktermijn van 6 maanden, dit is absoluut niet het geval. Er geldt per opleiding een wettelijke bedenktijd van 14 dagen, hetgeen ook duidelijk in onze voorwaarden vermeld staat. Ik denk dat u de bedenktijd en de annuleringsperiode verwart. U kunt de opleiding inderdaad annuleren ( schriftelijk of via email naar vragen@nti.nl), waarbij een periode van 6 maanden als annuleringstermijn in rekening gebracht wordt. Leest u svp onze voorwaarden hier nog eens op na. Overigens is dit ook in telefonische contacten met onze klantenservice met u besproken. Indien u aanvullende informatie wenst, dan kunt u natuurlijk ook reageren naar els.beltman@nti.nl . Vriendelijke groet, Els Beltman, hoofd Klantenservice NTI

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:12 geantwoord