Klacht: geachte heer/mevrouw

op 17 juni 2012 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Afgelopen vrijdag was ik jarig (werd 60!)
Wat was mijn verbazing groot, kreeg via de mail een mailtje van Holland Casino en dit mailtje van bestemd voor mijn man en niet voor mij, die op 4 juli 65 jaar hoop te worden, Hij werd alvast gefeliciteerd met zijn verjaardag en ontving (zoals voorgaande jaren) een voucher van 5 euro en daar boven op deze keer 7500 punten voor op zijn casinopasje bij de eerst volgende keer als we het casino gaan bezoeken.
Voorgaande jaren ontving ik ook altijd iets met mijn verjaardag.
Ik denk dan ook dat jullie dit vergeten zijn..
Wij zijn regelmatige bezoekers van het casino, dus het verwonderde mij ook erg dat ik niets had ontvangen.
Onze dochter van op 9 mei jarig en die ontving zoals gewoonlijk ook een voucher.
Ik denk dan ook dat mijn mailtje niet bij mij aangekomen is.
Ik hoop dan ook dat jullie mij die als nog willen toesturen.
Mijn dank alvast

Ik neem aan dat jullie dit even voor mij willen nakijken en het even zouden willen recht zetten en mij alsnog een mailtje met vocher en punten willen toesturen

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 19 juni 2012 om 15:43 geantwoord

Alsnog van harte gefeliciteerd met deze heugelijke leeftijd. In antwoord op uw klacht willen wij u graag laten weten dat het helaas niet mogelijk is om de e-mail met uw voucher en de punten toe te zenden. Wel zenden wij u graag alsnog de reguliere verjaardagsvoucher toe en zullen de punten eveneens op uw kaart bijschrijven.

Alle klachten die gemeld zijn door Klavertje4