Klacht: Geachte heer/mevrouw

op 07 juli 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben nu ongeveer +- 1 1/2 ons tweede senso apparaat type HD7860
Onze klacht is dat wij 2 of 3 keer moeten opstarten om een kopje vol te krijgen
Wij hebben ook al ontkalkt.
Waar kunnen wij het serienummer vinden, het nummer dat wij gevonden hebben is
11241 71 wij weten niet of dit goed is anders kunnen wij niet vinden.
Wat moeten wij nu doen. Er zit toch 2 jaar fabrieksgarantie op.

Gewenste Oplossing:

Dat het zo snel mogelijk hersteld kan worden als er nog garantie op zit

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 09 juli 2012 om 13:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips heeft contact opgenomen met de klant en heeft besloten dat het apparaat dinsdag 10 juli wordt opgehaald voor reparatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Steinebach1