Klacht: Geachte heer/mevr

op 21 juli 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Apparaat geeft na opwarmen een half bakje koffie.
Ons vorige apparaat (zelfde type) had dezelfde klacht en na 1,5 jaar konden wij deze ook weggooien.
Nu na 1 jaar en een maand gebruikr, weer dezelfde klacht.
Als ik internet er op na lees, zie ik dat iedereen dezelfde
klacht heeft.

Gewenste Oplossing:

Maar weer een nieuw apparaat, alhoewel ik er geen vertrouwen meer in heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 23 juli 2012 om 13:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips heeft contact opgenomen met de klant en zijn samen tot een passende oplossing gekomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door jooppostma