Klacht: geachte heer, mevrouw

op 21 februari 2012 over Hotel Group in de categorie Hotels

Mijn klacht is, dat ik in November 2011 een telefoontje heb gekregen voor een hotel passport. Het gesprek werd tevens opgenomen op band. Na lang wikken en wegen heb ik hen toestemming gegeven mij de informatie map toe te sturen en deze heb ik ook ontvangen, binnen 7 werkdagen moest dit retour als we hier geen interesse in hadden en dat heb ik ook gedaan en er zouden geen kosten aan verbonden zijn. Ze hebben dan ook geen rekening informatie ontvangen en alleen de adres gegevens. Nu heb ik sinds November 2011 ook van hun geen informatie of post ontvangen en vandaag lag er ineens een rekening in de brievenbus van een incasso bureau dat ik hun 153,95 schuldig ben en ik heb niet eens een product of abonnement van hun waar ik gebruik van maak. Na drie telefoontjes ben ik er eindelijk door gekomen en het enige wat ze voor me konden beteken was dat ze me de map met het passport wederom opsturen aangezien ik toch betaald heb voor 2 jaar. Ik heb met veel zeggen en schrijven hun duidelijk gemaakt dat ik hier geen interesse in heb, dat ik dit niet wil betalen omdat ik het niet gebruik en ik heb gevraagt waarom ik eeder niks van hun heb vernomen aangezien je normaal gesproken eerst een betalings herinnering moet krijgen voor het bij een incasso terecht komt maar daar kon ze mij geen antwoord op geven nou ik wel ik zeg jullie hebben geen rekening gegevens dus logisch kan het ook niet af geschreven worden maar dat snapte zij niet en zij zou het vragen aan een van de medewerkers van de administratie en mij dan een mail sturen en wimpelde verder het gesprek vrij snel af nou hier ben ik nog niet klaar mee.

de oplossing wat het bedrijf mij kon geven was het 2 jarig abb af laten lopen, gewoon betalen en de hotel group passport mij weer op te sturen waar ik geen gebruik van wil en kan maken.

Alle klachten die gemeld zijn door kimmie78