Klacht: geachte

op 28 maart 2013 over Flexifront in de categorie Scheren

Ik heb nooit een lidmaatschap aangegaan,juist gereageerd op het gratis krijgen van Flexi front scheermesjes,nu wil ik dit zogezegde lidmaatschap opzeggen maar ik geraak niet met het lidnummer 142850855925 en internetcode 8371 zoals op de factuur vermeld staat in de klantenservice,scherm blijft wit.

lidmaatschap op zeggen,geen scheermesjes meer sturen

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexifront

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flexifront nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexifront in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexifront een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexifront

Heeft op 29 juli 2013 om 09:39 geantwoord

Goedenmorgen Niske,

Hierbij kan ik u bevestigen dat via bijgaande bericht we uw aanvraag stopgezet hebben. Vervelend om te vernemen dat dit helaas niet zelf is gelukt via de website met de internetcode. Mogelijk heeft u vergeten de juiste landvlag aan te klikken waardoor de website uw lidnummer niet herkende.

U bent ingegaan op een aanvraag voor een gratis proefpakket. Als u de algemene voorwaarden goed had gelezen, had u kunnen zien dat er daarvoor € 3,90 adm en verzendkosten in rekening worden gebracht en dat we daarna iedere 3 maanden een vervolgpakket toesturen. Tenzij u anders aangeeft en uw abonnement stopzet. Dit kan via internet maar uiteraard ook via onze klantenservice. We hadden u graag daar vernomen om u direct te helpen.

Mocht u nog vragen hebben kunt u ons bellen op het nummer 035 559535 of een e-mail sturen op [email protected] Indien nodig kunnen wij u dan terugbellen.

Pauline
Courlux klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door niske