Klacht: GC-17001313 Afspraken niet nakomen

op 08 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op leverdatum tussen 08:00 en 22:00 komt er geen bezorger opdraven, omdat ik _zelf_ de track en trace volg, zie ik inene bezorging geannuleerd, nieuwe afspraak maken, maar geen bericht van dynalogic.
Na lang bellen, ja meneer overmacht.. uur overmacht om 12:00 voor een dag tot 22:00 ? niet echt geloofwaardig, maar de volgende dag tussen 8:00 en 13:00 zou de bestelling dan toch komen.
Track en trace volgen uiteraard.. rond half 12 gaat de bezorger pas rijden en wij zijn nummer 20 ouzo op de lijst.. je raadt het al.. 13:00 gaan ze nooit halen, bellen bellen bellen.. geen reactie, coolblue bellen, die vragen vriendelijk kunt u nog een uurtje wachten ? eigenlijk niet, want ik moet weg..
je raadt het ALWEER.. uur later, nog geen Dynalogic… bellen bellen bellen… de gemiddelde wachttijd is langer dan 6 minuten.’.. joh sta pas 30 minuten in de wacht..
Ben ik dus niet meer thuis.. krijg ik rond half 6 avonds een smsje.. de bezorger komt zo aan.. oh dus dan kunnen jullie wel contact opnemen, maar niet als je NIET levert ?
uiteraard niet thuis, krijg je ding door de bus, pik maar nieuwe datum..

Ondertussen het product ergens anders gehaald voor een duurder bedrag helaas, maar het is er.

Dien je klachten in via de site.. krijg je standaard antwoorden, en elke keer dezelfde.. pik maar nieuwe datum..

Wens de gehele bestelling te annuleren.

Gemaakte telefoonkosten terugvorderen a €25,64 exc. btw, dus in totaal 31,04 inc btw. (ja ik moet ook de btw betalen, dus die wil ik ook terug)

Dynalogic

Heeft op 26 juni 2017 om 15:39 geantwoord

Geachte heer Roethof,

Nogmaals onze excuses voor de vertraging en het ongemak! Ik zie inderdaad dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klachtenafdeling. Hier wordt ook aangegeven dat er sprake was van een vertraging en dat het overmacht was om te kunnen leveren. Ze hadden op dat moment geen andere chauffeurs om de route alsnog te vervolgen.
Verder zie ik inderdaad dat er geen contact is opgenomen met u om te melden dat de afspraak niet door kon gaan. Hiervoor ook onze oprechte excuses!

We begrijpen dat dit niet de service is, die u van ons zou mogen verwachten. Om onze service te blijven verbeteren zijn we blij dat we deze concrete melding hebben gehad zodat we hierop in kunnen spelen. Nogmaals onze excuses hiervoor.

Het is jammer genoeg niet mogelijk voor ons om u een compensatie te bieden voor de gemaakte belkosten. Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten!

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 26 juni 2017 om 16:13 geantwoord

Dynalogic kan de brief van mijn rechtsbijstand tegemoet verwachten.
Niet leveren van diensten, niet nakomen van afspraken en dan ook geen schadeloosstelling.. onaanvaardbaar

Alle klachten die gemeld zijn door rroethof