Klacht: Gaten in korte jeans broek

op 24 juli 2017 over The Sting in de categorie Kledingwinkels

Na vorig jaar een korte jeans broek gekocht te hebben ben ik die dit jaar gaan dragen. Na enkele malen (4 a 5 keer) deze broek gedragen te hebben vallen er aan de achterzijde allemaal gaten in. Dit heb ik gemeld bij de Sting inclusief foto’s. De reaktie van de klantenservice was als volgt:

[quote aan]

Bedankt voor het sturen van je bericht. Wat vervelend dat er gaten in het artikel zit, echter is dit geen bekende klacht die voorkomt bij dit artikel de klacht hebben we namelijk ook niet ontvangen van onze leverancier. We kunnen je klacht helaas niet in behandeling nemen.

Ik hoop je zo voldoende geinformeerd te hebben.

Faries
Customer Service
The Sting B.V.
[quote uit]

Werkelijk een reaktie die nergens op slaat. Als dit “klantenservice” is dan zegt dat wel iets over de sting. Je voelt je compleet niet serieus genomen. Ze winnen nu een paar euro maar verliezen er tientallen want mij zien ze er als klant niet meer terug.

Ik hoef geen ongemeende goedmakertjes achteraf. De reactie van de klantenservice zegt mij genoeg. Ga vooral zo door.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar The Sting over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door The Sting in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat The Sting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

The Sting

Heeft op 24 juli 2017 om 14:20 geantwoord

Beste Peter,

Bedankt voor het sturen van je bericht. Op 24 juli heeft de klant contact gehad met de klantenservice van The Sting. De medewerkers van The Sting zien duidelijk op de gestuurde foto's dat de klacht geen bekende of fabrieksfout is.

De The Sting neemt zeker alle klachten serieus we hebben je klacht daarom opnieuw bekeken en behandeld. We zien inderdaad dat de gaten in het artikel helaas geen fabrieksfout of bekende klacht is. We vinden dit zeker vervelend als je de broek niet zo vaak aan hebt gehad, helaas kunnen we de klacht niet verder in behandeling nemen.

Heeft op 24 juli 2017 om 14:34 geantwoord

We blijven hierover van mening verschillen. Niet alle weefdoeken zijn 100% in orde. Daarom kan een exemplarisch probleem in een product zeker optreden. Gezien het aantal klachten over kortgedragen kleding met daarinvallende gaten lijkt het mij ook geen onbekend issue. Dat jullie er voor kiezen om geen onderzoek te doen aan de broek maar wel zulke conclusies trekken laat ik graag voor jullie rekening. Geen sting meer voor mij.

Bericht van The Sting

4 weken geleden - Beste Peter, We vinden jammer dat je niet tevreden bent met ons antwoord. We hopen zeker dat je van gedachte veranderd en dat je weer komt winkelen bij The Sting.

Reactie van de melder van de klacht Peter Mulder

4 weken geleden - Helaas....voor een trouwe klant had ik een iets andere insteek van de Sting verwacht. En dat allemaal voor een broek die jullie inkoop een paar euro kost......jammer. Ik doe helemaal niet snel een beroep op een klantenservice maar in dit geval is er duidelijk een issue met de kwaliteit. Enfin...fijne dag nog. Ik kom zeker niet meer terug.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Mulder