Klacht: Gaten in de zool

op 22 april 2017 over Ecco in de categorie Schoenenwinkels

Ik koop al ruim 20 jaar ecco. Nu heb ik een paar ecco cayla Boots in november 2015 gekocht. Ik hé dit echt nog nooit mee gemaakt. Zelfs niet van goedkoper schoenen. 3 maanden geleden zag ik in ene dat de gaten er in vielen. Dit moet toch niet kunnen voor een ecco schoen. Bewijs van aankoop heb ik nog. Ze hadden toen een actie met dat de klanten aan het Rad van fortuin konden draaien voor korting. Ik heb toen 5% korting gedraaid. Ze kosten €119.95. Ik betaalde €112.45. Ik ben juist zo blij met deze Boots. Zaten heerlijk. Maar door de gaten bij ter hoogte van hiel valt er niet meer op te lopen. Omdat de zool absoluut geen steun meer geef en ik ontzettend pijn mijn hiel krijg. In principe ben ik nu best bang om nieuwe ecoo’s te kopen in verband met dat ik meerdere klachten lees en hoor over de zolen de laatste jaren.

Omdat ik weet dat de zolen niet te vervangen zijn hoop ik op nieuwe Boots. Het liefst dezelfde. Of tenminste een tegemoetkoming.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ecco

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ecco nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hendrika62