Klacht: Gat in de jurk

op 23 april 2020 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Ik heb een jurk besteld, maar hierbij was niet vermeld dat er een gat in zat. Ook de kleur was anders dan aangegeven. Ik heb contact opgenomen met de verkoper, maar tevergeefs. Ik vind het zonde van mijn geld en doorverkopen gaat dus ook niet lukken met een kapot product. Hoe kan ik dit oplossen?

Ik ben tevreden wanneer ik mijn geld terug kan krijgen or wanneer de verzendkosten vergoed worden en ik de gegevens van de verkoper kan ontvangen, zodat ik het product terug kan sturen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

Bericht van United Wardrobe

4 maanden geleden - Beste Quincx,Bedankt voor je bericht. Allereerst excuus voor onze late reactie. Wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad op ons platform.Wat vervelend dat het item niet naar wens is en dat het artikel stuk bleek te zijn. De verkoper is echter helaas al uitbetaald doordat je de order voltooid hebt en geen retourverzoek hebt ingediend. Helaas kunnen wij geen garantie geven op tweedehands kleding. Het is dus zaak dat je alvorens het voltooien van een order goed checkt of het product gebreken heeft. Ik zou je graag willen verwijzen naar de verkoper om dit samen onderling op te lossen aangezien wij jullie transactie nu niet meer beheren.Excuses voor het ongemak. Ik hoop dat je volgende order vlekkeloos verloopt!Vriendelijke groet, Suzan - Team United Wardrobe

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 20 mei 2020 om 08:57 geantwoord

Beste Quincx,

Excuses voor het ongemak. Ik hoop dat je volgende order vlekkeloos verloopt!

Vriendelijke groet,
Suzan - Team United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door quincx