Klacht: Onprofessioneel handelen

Deze GOB schiet enorm tekort in haar handelen. Mijn e-mail, whatsapp berichtjes, mijn verzoek om teruggebeld te worden werd compleet genegeerd. Communicatie is moeizaam, soms laat zij mij zolang wachten voor dat ik antwoord krijg. Ook de financiële afwikkeling verloopt niet netjes. Er bestaat geen duidelijkheid over wanneer/welke datum de factuur door GOB wordt gemaakt met alle gevolgen van dien. Ik kreeg mijn salaris 2x niet optijd betaald. Persoonlijke aandacht, accuratesse en proffesionaliteit zijn hier ver te zoeken.

GOB heeft de overeenkomst tussen haar en mij (gastouder) op 8-5-2013 opgezegd omdat er geen wederzijds vertrouwen meer. Zij zal mij uitschrijven uit het LRK na 1 juli 2013 i.v.m. de 2 maanden opzegtermijn.

Ik ben er niet mee eens met de 2 maanden opzegtermijn. Ik ben van mening dat, aangezien het wederzijds vertrouwen compleet zoek is, lijkt een verdere samenwerking niet meer aan de orde.

Ik zal tevreden zijn als ik vandaag weg ben bij deze GOB. Het kan mij niet snel genoeg gaan, liever vandaag dan morgen, maar nog liever gisteren.

Ik zal tevreden zijn als ik mijn salaris van mei en juni op de 5e van de volgende maand betaald krijg.

Ter info: Ik werk ook met een andere gob, de betaling is heel netjes. Haar gastouders krijgen hun salaris altijd op de 5e van de volgende maand. Vakantie of geen vakantie, voert zij gewoon de betaling uit.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gastouderbureau Smarttkids Almere nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door integrity