Klacht: zeer slechte service gob mijngastouderopvang

afgesproken afspraken niet nakomen, te laat met uitbetalen,
in andere worden waardeloze service
gastouder en ouder moeten alles zelf gaan regelen dus totaal geen enkele bemiddeling kosten waard

ze zijn niet capabel om een oplossing aan te biedden

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gastouderbureau MijnGastouderopvang in Amsterdam

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gastouderbureau MijnGastouderopvang in Amsterdam nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Gastouderbureau MijnGastouderopvang in Amsterdam in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gastouderbureau MijnGastouderopvang in Amsterdam een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gastouderbureau MijnGastouderopvang in Amsterdam

Heeft op 17 februari 2014 om 23:13 geantwoord

Geachte heer/mevrouw "joodseklant",

Wij zijn gaarne bereid om samen met u naar een oplossing te werken, als u telefonisch of per e-mail contact met ons opneemt en met open vizier.
Met anonieme en niet-specifieke klachten op Klacht.nl kunnen wij eigenlijk weinig.
U kunt uw klacht richten aan [email protected] of ons bellen op 020-4751345.
Wij staan u graag te woord en zullen proberen uw klacht(en) in samenspraak met u op te lossen.

K. Sandburg
GOB MijnGastouderopvang

Bericht van Gastouderbureau MijnGastouderopvang in Amsterdam

6 jaren geleden - Beste "Joodse klant",Bij ons is niets bekend over afspraken niet nakomen, laat staan te laat zijn met uitbetalen. Als u een klacht heeft, kunt u telefonisch of per mail contact met ons opnemen en zullen wij samen met u bekijken hoe de klacht op te lossen is. Uw klacht is ook niet echt concreet. Dat de ouder en de gastouder alles zelf moeten regelen herken ik totaal niet, eerder het tegenovergestelde. Wij zijn juist heel oplossingsgericht. Als u contact met ons opneemt, zult u dit ook zeker bemerken. Het zou u sieren als u de klacht nadat u ons de kans heeft gegeven deze op te lossen weer verwijdert.Met vriendelijke groet,K. Sandburg Directeur GOB MijnGastouderopvang

Alle klachten die gemeld zijn door joodseklant