Klacht: GASTOUDERBUREAU MIJN GASTOUDEROPVANG IN AMSTERDAM

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

dit gastouderbureau werkt op de verkeerde wijze fraudeert in hoge rangen.
wij zijn jaren misleid en bedondert door dit gastouderbureau en worden nog steeds oneerlijk bejegend
niet alle administratie word doorgegeven aan de belastingdienst.
het lijkt een betrouwbaar bedrijf niets is minder waar.
ze lichten ons op waar we bij staan
dit bedrijf heeft gastouders in dienst zonder vog diploma kennis of opleiding
dit bedrijf sjoemelt met facturen,
dit bedrijf rekent hogere uren ipv de werkelijke lagere uren .
dit bedrijf laat gastouders facturen contant aannemen
dit bedrijf verduistert contante betalingen geeft dit niet door aan de fiscus
dit bedrijf betaalt gastouders niet op tyd uit gedeeltelijk of nooit uit
dit bedrijf smoemelt met de contracten van gastouders
dit bedrijf maakt gastouders en klanten zwart bij de fiscus terwijl de hele administratie niet klopt
dit bedrijf weigert werkelijke facturen uren contracten en jaaropgaves
te verstrekken aan gastouders en klanten
dit bedrijf past contracten aan zonder de gastouders en klanten hiervan op de hoogte te stellen
dit bedrijf staat op de zwarte lijst van gastouderbureaus wegens fraude
dit bedrijf is bekend bij de belastingdienst dat er fraude word gepleegd
dit bedrijf weigert werkelijke facturen werkelijke uren jaaropgaves en juiste gewijzigde contracten te verstrekken waardoor gastouders in problemen komen
een deel gaat via de normale weg en regels .
een ander groot deel gebeurt illegaal.
dit bedrijf werkt onder de tafel,zwart in de hand.dmv kladpapier.
dit bedrijf werkt op een oneerlijke frauduleuze illegale duistere wijze

Gewenste Oplossing:

dit gastouderbureau moet grondig nageplozen worden door de fiscus.
alle gastouders en klanten die hun kinderen bij dit gastouderbureau hebben of hadden moeten hun contracten uren facturen en jaaropgaves nakijken
gastouders klanten moeten op de hoogte worden gesteld van de praktijken van dit gastouderbureau .
wij gastouders willen onze overuren en werkelijke uren uitbetaald krijgen
wij willen onze facturen en jaaropgaves van elk jaar en elke maand krijgen
wij willen de gewijzigde contracten krijgen
wij willen ons extra geld van de weekenden uitbetaald krijgen
wij willen krijgen waar we voor gewerkt hebben.
U moet contact met ons opnemen ipv ons van het kastje naar de muur te sturen.
U moet dit oplossen
geef ons waar we recht op hebben.
we hebben ervoor gewerkt.
wij hebben als gastouder gewerkt en wachten al sinds 2008 op ons geld.
U schuift de schuld af op de klanten terwijl u zelf fout bezig bent
U moet ons uitbetalen en het later maar op de klant verhalen.
Ubent fout
Dit is het risico van het vak als u zich bezig houd met duistere zaken.
neem contact met ons op ,
wij willen oplossingen en antwoorden
wij willen ons geld waar we recht op hebben.
bid tot de heer en vraag om vergiffenis voor uw zonden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Gastouderbureau MijnGastouderopvang in Amsterdam in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Gastouderbureau MijnGastouderopvang in Amsterdam beoordeeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gastouderbureau MijnGastouderopvang in Amsterdam een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gastouderbureau MijnGastouderopvang in Amsterdam

Heeft op 17 februari 2014 om 23:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte lezer van deze klacht,

Het lijkt mij duidelijk, dat deze klacht zò extreem is, dat deze hiermee ongeloofwaardig is.
De vraagouder wenst zich niet officieel bekend te maken, maar werkt onder een pseudoniem. Door de inhoud van de klacht en de namen, die zij eerder noemde, is ons voor 99,9% duidelijk om wie het gaat.

De klager heeft in 2010 met ons samengewerkt.
Zelfs als de klacht voor een klein deel waar was geweest, hadden de Inspectie Kinderopvang van de GGD en de Belastingdienst al lang ingegrepen en was dit tot uiting gekomen in de inspectierapporten van de GGD.
Mogelijk was het gastouderbureau dan gesloten door de overheid. Dit is niet gebeurd, omdat er niets aan de hand was met ons.
Wij hebben tijdens de inspectie in 2011 alle correspondentie van de klager getoond aan de Inspectie Kinderopvang van de GGD. Zij zagen geen aanleiding om in te grijpen. Dat zegt toch genoeg?

Wat ons betreft is degene, die hier hoort op te lossen, de klager zelf.
Zij dient nog een flink bedrag aan kinderopvangkosten aan ons te voldoen.
Gastouderbureau MijnGastouderopvang is een respectabel gastouderbureau, dat elke klacht in beginsel zeer serieus neemt.
Als er een klacht wordt ingediend, zullen wij deze op een integere en correcte manier op proberen te lossen.
Dat bleek bij deze dame helaas niet mogelijk, omdat zij hier niet voor open bleek te staan.

Meer informatie over de goede dienstverlening van MijnGastouderopvang vindt u op https://www.mijngastouderopvang.nl.

Met vriendelijke groet,

K. Sandburg
Houder van gastouderbureau MijnGastouderopvang

Alle klachten die gemeld zijn door unitedgastouders