Klacht: garantie yarvik tab 464

op 17 december 2012 over Mycom in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

tablet is online gekocht op 5- 3 -2012 ordernr 12022720 nu ging hij naar ongeveer drie maanden moeilijk aan en uit je moest de aan en uit knop goed indrukken sinds gisteren gaat hij helemaal niet meer aan naar mycom grotemarktstraat in den haag gegaan na gekeken te hebben zij hij dat de schakelaar los was en er opnieuw in gesoldeert moest woorden en dat geen garantie was gebruikers misbruik noemt hij dat en dat reparatie tussen de 50 en 70 euro zou kosten neem toch aan dat je op die knop moet kunnen drukken om hem aan te zetten of ze moeten bij aankoop erbij zeggen niet geschikt voor menssen met grote handen op die manier kan je alles wel af schuifen op gebruikers misbruik mvg lam schouten email lilianschouten44@gmail.com

Gewenste Oplossing:

gewoon repareren onder garantie en je niet verstoppen achtergebruikers misbruik

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mycom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mycom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mycom

Heeft op 18 december 2012 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Schouten,

Wat vervelend om te vernemen dat uw product met een defect kampt.

Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad. In dit gesprek heb ik u uitgelegd hoe wij hebben beoordeeld dat uw product niet onder onze garantievoorwaarden valt. Helaas bent u het niet eens met het oordeel van onze reparateur. Ik heb u uitgelegd dat u uw product nogmaals ter reparatie kan aanbieden, een zogeheten second opinion.

Mocht na een tweede oordeel uw product alsnog in aanmerking komen voor een kosteloze reparatie zullen wij de gemaakte kosten uiteraard voor u vergoeden. Helaas gaat u niet akkoord met een second opinion, en heeft u geen vertrouwen meer in Mycom.

Omdat u geen verdere actie wilt ondernemen in samenwerking met Mycom zullen wij uw klachtendossier op Klacht.nl sluiten.
Mocht u alsnog gebruik willen maken van de eerder aangeboden optie verneem ik dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

Monika Wojtasinska
Active Care
Mycom Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door bianca77