Klacht: Garantie

op 11 juli 2016 over Trekpleister in de categorie Drogisterijen

Ander halve maand geleden een föhn gekocht bij trekpleister en vandaag mee naar de winkel terug omdat de föhn stuk is, vervolgens stelt de mevrouw van de trekpleister dat ik deze zelf dien op te sturen naar de fabriek wegens fabrieksgarantie zoals omschreven in het boekje van de producent.

Na aangegeven te hebben dat ik het artikel in de winkel heb gekocht en er daardoor ook mee terug ga naar waar ik het product heb gekocht en aangeef dat de verkopende partij zorg heeft te dragen voor wen goede garantieafhandeling word er gewoon medegedeeld dat dit niet zo is.

Na nogmaals te hebben uitgelegd hoe dit normaal gesproken hoort te gaan kan ik vervolgens de winkel verlaten met nog steeds een kapotte föhn.

Heb direct de klantenservice gebeld van trekpleister en uitgelegd wat er gebeurd was en nogmaals gesteld dat er recht is op garantie en dat trekpleister er zorg voor dient te dragen en niet ik, na enige minuten krijg ik van de telefoniste gelijk.

Een dorp verderop naar het volgende dichtstbijzijnde filiaal gereden en binnen twee minuten stond ik buiten met een splintnieuwe föhn met de excuses voor dat de fohn niet voldeed.

Trekpleister in Leek (Gn) moet zich schamen voor het beleid wat daar gevoerd word en misschien is het tijd voor nieuw personeel of een opfriscursus.

Dat het betreffende filiaal mensen helpt op de wijze hoe het hoort.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trekpleister

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trekpleister nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Info@colins.nl