Klacht: garantie

op 28 juni 2016 over Ford in de categorie Automerken

Hallo, ik heb al met klantendienst en garage gepraat. Maar blijkbaar is er geen oplossing, Ik koop om de 5 jaar een nieuwe wagen bij ford , nu is hij uit garantie en is er een injector kapot ik heb jaren in zoon onderdelen gewerkt en weet dat dit niet na twee jaar kan dan moet er een fabrieksfout aanzijn. Maar ik krijg geen gehoor nu hebben we hem terug moeten binnen doen na denk ik 1 maand half en nu is lucht in de leiding of zo , ik kan er nie bij dat dit na 2 jaar en 3 maand kan zelf ford asistentie vind dit raar . Dit zijn zware kosten voor een goede klant want dit is al de eerste keer niet meer dat we dit mee maken .

Ik vind als je al zolang klant bent er toch een tussenkomst moet zijn het kan toch niet voor zoon bedrijf dat dit op die 3 maand kan komen om de garantie toe te laten zeker niet als je al van je 18 en je bent er nu 49 al ford koopt om de 5 jaar. We hebben zelf mijn zoon en schoonmoeder overtuigd om ford te kopen . Ik hoop echt voor een tussenkomst. Anders denk ik toch om na 3 jaar te veranderen ik heb nog niet bij test aankoop geinformeerd ik wil eerst een bij ford zelf horen .
Met vriendelijke groetjes louage fabienne& schreel ronny uit Menen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ford

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ford nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Louage Fabienne- schreel ronny