Klacht: 2 jaar extra garantie bij aankoop nieuwe wagen

nonkeljef52 op 24 augustus 2013 over Garage Ceurstemont in de categorie Garagebedrijven

Op 19/10/2010 heb ik een Nissan Note gekocht,de toenmalige verkoper heeft ons 5 jaar garantie gegeven op deze auto.
Deze auto had van in het begin reeds mankementen , en nu na bijna 3 jaar is het opgelost.Mocht er zich nu iets voordoen , dan zou ik normaal garantie hebben.Ik heb de garage gekontakteerd , dat zij een formilier moesten opmaken,waarin vermeld staat ,dat ik op deze auto 2 jaar extra garantie heb gekregen.Hetgeen trouwens op mijn koopovereenkomst staat.Het probleem is dat op de koopovereenkomst in de garage dit niet vermeld staat , en zodoende kan ik naar deze 2 jaar fluiten.
Ik vind dit niet eerlijk , als men mij een auto kan verkopen, met 2 jaar extra garantie , dan moet men deze ook geven.
Trouwens de garage zegt tegen ons ,dat deze 5 jaar op onze bon door iedereen er kan opgezet zijn.(hij beweert dat ik zogezegd schriftvervalsing zou hebben gepleegd).
Dit gaat mij een beetje tever , waar ik recht op heb moet ik ook krijgen.
Graag zou ik van julie een spoedig antwoord verwachten , aangezien de 3 jaar garantie bijna vervalt , en indien ik deze 2 jaar niet krijg, ik zal ze moeten kopen.
Mvg,

Jozef Leroy

Mijn 2 jaar extra garantie, die ik heb gekregen bij mijn aankoop.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Garage Ceurstemont nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door