Klacht: ander abonnement gekregen dan aangeboden op site

op 23 mei 2013 over gadgets4evb.nl in de categorie Gadgets

Ik heb in december een abonnement (met telefoon)afgesloten via GSMwijzer bij Tele2. Op de site van GSMwijzer stond 500 belminuten of sms + 500 Mb. Dit abo is ingegaan in januari. Nu kreeg ik steeds hoge rekeningen en ben eerst gaan bellen met Tele2. Deze vertelde mij dat ik geen sms in mijn abo heb alleen belminuten. Ik zei dat dat niet zo was, ik weet 100% zeker dat ik daarop gelet heb bij het afsluiten van het abo. Ik heb vervolgens naar GSMwijzer gebeld. De medewerker heeft het voor mij nagekeken en zei dat dat idd klopte en dat het rechtgezet zou worden; ditzelfde was bij een groep klanten fout gegaan. Dit is echter niet gebeurd. Na enkele telefoontjes met GSMwijzer is mij nu verteld dat er toch alleen belminuten in mijn abo zitten en dat ik dit abo zo heb afgesloten, dus zonder de sms in de bundel. Dit staat ook zo op het contract. Op het contract staat 500 + 500 Mb maar niet wat die 500 inhoudt, alleen telefoon of + sms. Ik voel mij zo bedrogen omdat ik zeker weet dat ik met sms heb afgesloten maar sta met mijn rug tegen de muur omdat niet specifiek in het contract staat telefoon + sms.Ik ging ervan uit dat wat op de site stond ook in het contract zou staan en keek alleen naar die 500. Bovendien heeft een medewerker mij in het begin ook verteld dat ik dit inderdaad had afgesloten. Nu zit ik ook nog 1,5 jaar aan dit abo vast.

aanpassing van het abo of een andere oplossing

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over gadgets4evb.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over gadgets4evb.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eliseverhaag