Klacht: GA NOOIT IN ZEE MET PARSHIP. STILZWIJGEND VERLENGEN IS HUN VERDIENMODEL.

op 30 september 2016 over Parship in de categorie Datingsites

Klanten wegjagen, afstoten, beledigen en over de kling jagen, zodat er tot op de laatste cent betaald wordt conform de zeer discutabele passage in de Algemene Voorwaarden dat er stilzwijgend verlengd wordt.
Pure oplichterij als je bedenkt dat elke datingsite een platform biedt voor het vinden van een vaste partner; er is dus PER DEFINITIE sprake is van een tijdelijk cont(r)act met Parship.Klantencontact is er niet gedurende de 12 maanden lidmaatschap, pas halverwege de dertiende maand vindt er een afschrijving van de maand na het jaarcontract plaats. Dit doen ze zodat je volgens de algemene voorwaarde MINIMAAL 2 maanden het volle pond betaald, bijna gelijk aan wat je voor het volledige vorig jaar hebt betaald. Als je weigert, komen er incassokosten bij, zodat je voor 2 maanden zelfs meer kwijt bent dan het jaarcontract.De Nederlandse overheid en verschillende bonden die “voor” consumenten opkomen staan dit toe omdat je bij elke aankoop een vinkje hebt geplaatst dat je akkoord bent. Wie leest altijd alle Algemene Voorwaarden? Algemene Voorwaarden zouden getoetst moeten worden door een objectieve partij of beter, een partij die voor de Consument opkomt.

Nooit

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parship over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 04 oktober 2016 om 08:38 geantwoord

Geachte meneer,

Graag wil ik op uw klacht ingaan.
De verlenging wordt meermaals aangekondigd.
Op ons aanbod tot een oplossing te komen heeft u laten weten dat u het er liever op aan wilt laten komen. De vordering is nu aan het incassobureau afgegeven. Wij kunnen niets meer doen.

Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen