Klacht: Klantonvriendelijke behandeling, ontbreken retourservice

op 15 juni 2017 over Fysiosupplies in de categorie Internetshops - Medische producten

Verschrikkelijk SLECHTE service. Ik zal mijn verhaal even doen.
Al snel bleek mijn product niet naar wens en wilde ik de desbetreffende foamroller terugsturen. Dat blijkt een probleem. Wanneer je een product wil ruilen of terugbrengen mag je zelf voor de verzendkosten opdraaien, dit staat kennelijk weliswaar in de kleine lettertjes, maar is niet gebruikelijk in de branche. Het retourproces op zichzelf is heel omslachtig. Je moet op een site een heel formulier invullen om sowieso toestemming te krijgen voor het retourneren van je product. Pas TWEE DAGEN LATER kreeg ik toestemming en de retourinstructies. Ik heb verschillende e-mails gestuurd waarin ik vroeg om instructies, die pas 24 uur later en zonder de juiste informatie erin beantwoord werden. Op een gegeven moment begin je dan je geduld te verliezen. Ik heb meer te doen op een dag.
Zodra ik de retourinstructies had, verstuurde ik mijn pakje dezelfde dag nog met DPD. Daarop hoorde maar niets. Een halve week geleden heb ik Fysiosupplies nogmaals een e-mail (de zoveelste) gestuurd met de vraag of ik mijn geld nu eindelijk teruggestort kon krijgen. Er komt een e-mail terug met excuses vanwege “drukte”. Twee dagen later brengt DPD mijn pakket aan mijn adres retour. Dit meld ik weer aan Fysiosupplies, waarbij ik duidelijk mijn frustratie uit. Ze weten van niets, zeggen ze. De postgang is echter gewoon te checken op de site van DPD, de hele weg die het pakje heen en weer heeft afgelegd, en wanneer ik dit zeg dan krijg ik als antwoord dat het ze sowieso niet interesseert. Onbeschoft.
Ik zit nu dus opgescheept met een onbruikbaar, ongebruikt product, verspilde energie en de gemaakte verzendkosten, heen en terug!

Vergoeding van alle gemaakte kosten en zorg dragen voor het verdere retour. En excuses.

Alle klachten die gemeld zijn door NDOR