Klacht: Er wordt niet overgegaan tot terugbetaling van de retourbestelling

op 12 september 2019 over Funidelia in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 5 augustus hebben wij een bestelling retour gestuurd naar Funidelia. Er wordt aangegeven dat het pakket is ontvangen, maar tot op heden hebben wij nog geen terugbetaling ontvangen. Het gaat om 10 pakjes, dit betekend dat het een fors bedrag is. Funidelia houdt zich niet aan hun voorwaarden want zij vermelden namelijk het volgende; de terugbetaling plaats zal vinden binnen de wettelijke termijn van 14 kalenderdagen vanaf de datum waarop ze het pakket hebben ontvangen. We hebben al meerdere malen geprobeerd contact te zoeken met Funidela via het contactforumlier, maar wij krijgen hier geen enkele reactie op.

Gewenste Oplossing:

Wij zullen tevreden zijn wanneer Funidelia over gaat tot de terugbetaling van de gehele bestelling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Funidelia

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Funidelia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rkrol94