Klacht: Frustratie factor hoog

op 16 juli 2012 over Slagharen in de categorie Attractiepark

Op 14 juli gingen we voor een kinderverjaardag met zijn 10en naar Slagharen. We hadden bij de Lidl 10 kaarten van 10 euro gekocht. Helaas waren deze niet geldig ten tijde van de zomervakantie en waren ze pas vanaf 1 september weer geldig. Jammer, bij ons in het Noorden was de zomervakantie nog niet ingegaan, maar goed…aan de kassa alsnog kaarten gekocht en we waren met parkeren 239 euro kwijt. Ik weet dat je er zelf voor kiest om met regen naar binnen te gaan, want het begon ineens te hozen.
Mijn zwager is erg ziek met uitgezaaide tumoren en hij gaat dinsdag de 17e weer voor chemo. Daarom wilden we deze dag met elkaar wel door laten gaan ondanks het slechte weer.Het is mijn probleem als ik een natte broek van kletsnatte attracties zou willen trotseren. Maar na 2 uur in het park te zijn, waarin de regen maar bleef aanhouden, konden de kinderen nergens in. Attracties waren gesloten of defect. Er ging er zelfs een kapot toen mijn zoon van 9 en neefje van 14 erin zaten!!!We gingen verhaal halen bij de manager, in het receptie gebouw. We vroegen wat hij hieraan wilde gaan doen. Hij zei dat het gebruikelijk was dat bij regen de attracties niet “los” gegooid werden. Daarover had niemand ons verteld want anders waren we met regen niet voor zo’n dure prijs naar binnen gegaan. We vroegen of dan tenminste het zwembad open kon zodat we dan van het zwembad gebruik konden maken. Dat kon niet deze zou pas om half 4 open gaan en bovendien was deze niet voor dagbezoekers maar voor de mensen die in Slagharen overnachtten.
Hij zei, maar de attracties gaan in de middag wel open hoor bij regen en dat was dan ook zo, maar wij waren er toen al ruim 2 uren. Mijn zoon van 9 was zo geschrokken van de attractie die kapot ging waar hij in zat en bleef steken boven de grond, dat hij bijna nergens meer in durfde.
In het winkeltje wilden we kleding pinnen en werd ons verteld dat er geen pinapparaat was, ze pachtten het pand en een pinapparaat kon er niet af. We moesten maar terug naar de kassa, daar was wel een pinapparaat. We hebben bedankt…
In het andere winkeltje “topshop” stond ik in de rij achter één van de twee kassa’s. De mevrouw voor mij was klaar, met ingepakt geschenk verliet ze de winkel, toen was ik aan de beurt maar de winkeldame ging assisteren bij de andere kassa, zonder tekst of uitleg. Ik dacht ze komt zo terug als ze daar heeft geholpen geschenken in te pakken. Dat was niet zo, ze bleef daar helpen, de mensen achter mij sloten ook in die andere rij aan en werden toen vóór mij geholpen. Ik wachtte inmiddels al 12 minuten toen mijn 11 jarige dochter zei dat ze het niet eerlijk vond dat iedereen voor ons ging. Hierop liep de dame naar ons terug en zei…”Deze kassa is gesloten hoor, wilt u wel in de andere rij gaan staan?” Ze plukte een bordje onder de counter vandaan en plaatste die naast de kassa…”Kassa gesloten, bij andere kassa sfrekenen aub” stond erop. Toen brak mijn klomp en ik heb gezegd dat ik mijn souvenirs wel terug zou leggen en ben weggegaan.
De service is daar niet om over naar huis te schrijven,
Teleurstellend ongeïnteresseerd is iedereen.
Er hing bij de receptie een bord “beste attractiepark van 2010” ik heb daar direct gemeld dat ze niet voor niks deze titel in 2011 en 2012 niet hebben behaald. Wat een sof. Mijn bonnen van de Lidl probeer ik te slijten, want mij zien ze daar niet terug.

Ik heb al aangegeven, dat ik het correct had gevonden als we naar het zwembad hadden gemogen, of als we een lunch aangeboden hadden gekregen ofzo. Om mijn part een deel van het entree geld retour als vergoeding van de defecte attracties, de gesloten attracties de eerste 2 uren en de schrik die mijn 9 jarige zoon had in het apparaat dat stuk ging.
Maar de desinteresse en het onbegrip voor ons verhaal en gevoel was wel het ergste...
IK MOET HIERONDER STERREN INVULLEN OM VERDER TE KUNNEN OP HET KLACHTENFORMULIER, MAAR VOOR ALLE DUIDELIJKHEID, IK HEB ALLEEN EEN STER GEGEVEN VOOR DE SNELHEID BIJ DE KASSA, VERDER ZOU IK HET BLANCO WILLEN HEBBEN GELATEN.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Slagharen in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Slagharen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Slagharen

Heeft op 31 juli 2012 om 09:37 geantwoord

Inmiddels hebben we direct contact met deze familie voor de afhandeling van deze klacht.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Slagharen beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door t.koens