Klacht: Frightnight upgrade

op 08 oktober 2016 over Walibi Holland in de categorie Attractiepark

Wilden 5 gewone tickets halen voor frightnight kregen een upgrade met rip deal 62,95 pakket met hierin ticket, buffet, 4 huizen met rip pas. Duidelijk aan iedereen laten zien. Iedereen gaf aan hieruit moet komen 5 keer 62,95. Dat wordt ook aangegeven voordat het de winkelmandje ingaat. En jahoor wat komt er uit 499 euro en nog wat. Dus wel 100 euro voor een rip deal. Wat voor zin heeft de upgrade dan. Met medewerker gebeld. Kunnen jullie voor het geld dat binnen komt niet betere medewerkers aannemen. Want deze vrouw had het zeker te hoog in haar bol zitten. Had totaal geen empathie en was ook zeker van plan om mensen hiermee te blijven oplichten..terwijl ze zichzelf heel duidelijk versproken in het gesprek..

Wanneer ik 62,50 per ticket voor onze rip deals betaal zoals staat beschreven voor 23 oktober

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Walibi Holland

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Walibi Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pfme