Klacht: fricandellen huismerk Jumbo

op 21 september 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

LS
Ik heb gisteren JUMBO frikadellen gekocht, wat voor een ontzettende teleurstelling. Met een woord beschreven “GOOR”

Smakeloos, slappe, vette meelstaaf. Goedkope afval rommel, BA.
Uw vorige huismerk frikandel was smaakvol, krokant.
Ik bemerk dat langzaam de kwaliteit van producten achtuitgaan, jammer. Na het vette gehakt, vol met harde stukjes pees en kraakbeen en vet. Nu dit, jammer dat een Brabants familiebedrijf langzaam afzakt.
Groet,
Willem

Gewenste Oplossing:

Advies:

U stelt dat u kwaliteit levert, dus doe dit dan. Kwaliteit kost geld. Rotzooi verkopen kost klanten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door willem.delan@home.nl