Klacht: cd in de pre sale besteld na een maand blijkt die uitverkocht??

lylo77 op 23 maart 2013 over Free Record Shop in de categorie CD- en DVD winkels

Ik heb op 23 feb. 2013 een bestelling geplaatst en betaald voor de op 8 maart 2013 uit te komen cd van Bon Jovi What about now de limited deluxe editie. Nadat ik hem op 12 mrt nog niet binnen had maar even een mailtje gestuurd toen kreeg ik te horen dat deze pas per 16 mrt beschikbaar zou zijn, ok dat kan ik heb heus nog wel even geduld. Op 18 mrt nog niks binnen bestelling stond nog steeds op in behandeling vertraagd, weer een mailtje gestuurd, met wederom een vrij snelle reactie dat 22 mrt bij hun binnen kwam, nu op 23 mrt lees ik tot mijn verbazing bij mijn bestellings status dat hij is geanuleerd omdat hij is uitverkocht, dit terwijl hij nog steeds in de webshop staat beschikbaar vanaf jawel 8 mrt. Ik voel me dan ook zwaar in de maling genomen en verwacht dan ook dat deze ellende zo spoedig mogelijk opgeslost kan worden, wat ik inmiddels wel geleerd heb is dat ik nooit meer in zee ga met de free record shop want van eerlijk zijn hebben Ze schijnbaar nog nooit gehoord

of alsnog levering van de door mij gekocht cd of zo snel mogelijk mijn geld retour dat ik dit exemplaar elder kan halen

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Free Record Shop

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Free Record Shop nog niet in behandeling is genomen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Free Record Shop in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Free Record Shop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Free Record Shop beoordeeld.

Bericht van Free Record Shop

11 jaren geleden - Geachte, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen contact met u op. Met vriendelijke groet, Freerecordshop.nl

Free Record Shop

Heeft op 27 maart 2013 om 17:41 geantwoord

27-03-2013 Klacht via interne mail opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door