Klacht: Cadeaukaart kan niet ingewisseld worden op de site

clarissa87 op 20 mei 2013 over Free Record Shop in de categorie CD- en DVD winkels

Wij willen graag een e reader bestellen op uw site.
Overal op de site staat aangegeven dat dit mogelijk is.
Zelfs bij het bestellen wordt aangegeven dat de cadeaukaarten ingevuld kunnen worden bij stap 5.
Hier is echter geen mogelijkheid voor.
Wij beschikken nog over een aantal cadeaukaarten die wij graag op willen maken ivm misschien faillissement.
In de winkel kunnen zij deze e reader niet bestellen omdat deze daar niet in het systeem staat.
De cadeaukaarten zijn niet inwisselbaar voor andere cadeaubonnen als bijv. VVV.
Andere dingen uit deze winkel hebben wij niet nodig.
Hoe kunnen wij nu alsnog deze e reader bestellen via internet om onze cadeaukaarten op te maken?

Betalen via internet met de bonnen.
Of als de e reader naar de free record shop winkel in krimpen aan den IJssel wordt gestuurd en we daar alsnog onze cadeaukaarten op kunnen maken.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Free Record Shop

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Free Record Shop nog niet in behandeling is genomen.

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Free Record Shop in behandeling genomen

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Free Record Shop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Free Record Shop

Heeft op 27 mei 2013 om 10:25 geantwoord

Beste,

We hebben contact met u opgenomen.

Vriendelijke groet,
Freerecordshop.nl

Alle klachten die gemeld zijn door