Klacht: cadeaucard niet bruikbaar via de site Free Recordshop

flinstone op 10 april 2013 over Free Record Shop in de categorie CD- en DVD winkels

Ik wil graag de blu-ray Quebec Magnetic van Metallica aanschaffen. Ik was in het bezit van een VVV bon.
Aangezien de blu-ray niet in de winkel besteld kon worden i.v.m met een computerstoring heb ik een cadeaucard van die VVV bon aangeschaft om de blu-ray via internet bij de Free Record shop aan te schaffen. Helaas was de melding dat de cadeaucard tijdelijk niet gebruikt kan worden.
Inmiddels duurde dit al meer dan een week en bij de winkel kampten ze nog steeds met de computerstoring waardoor er nog niets besteld kon worden. Ik melde dit bij de klantenservice van de Free Recordshop. Helaas kwam er geen reactie. Inmiddels is de blu-ray duurder geworden.Ook is het niet meer mogelijk om het bestelde artikel bij de Fre Record Shop op te halen zodat je geen verzendkosten hebt. Dit was voorheen wel het geval.

Ik wil graag geld voor mijn cadeaubon zodat ik de blu-ray via Ideal kan betalen of dat de blu-ray bij de Free Record Shop betseld en opgehaald kan worden.
En ik wil graag die blu-ray voor 20,- wat hij kostte ten tijde van de aanschaf van de cadeaucard.Ik zou graag de blu-ray ophalen bij de winkel zodat er geen verzendkosten verschuldigd zijn

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Free Record Shop

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Free Record Shop in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Free Record Shop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Free Record Shop beoordeeld.

Free Record Shop

Heeft op 10 april 2013 om 16:39 geantwoord

Geachte klant,

We hebben inmiddels contact met u opgenomen.

Freerecordshop.nl

Alle klachten die gemeld zijn door