Klacht: free fitness rotterdam

op 24 januari 2014 over free fitness in de categorie Sportclub/-school

Vorige week vrijdagavond ben ik naar de sportschool Free Fitness geweest in Rotterdam Zuid. Ik wilde informatie hebben over de abonnementen. Aangezien ik aan het revalideren ben, is het voor mij van belang dat er de juiste apparaten beschikbaar zijn. De dame achter de balie gaf mij duidelijke informatie en ze stelde voor om een gratis proefles te doen. Nu moet ik zeggen dat alle apparaten erg oud zijn, terwijl ze sinds een maand open zijn. Ondanks dat, heeft de dame achter de balie mij weten over te halen. Ze was erg vriendelijk en dat vind ik ook zeer belangrijk. De volgende dag kwam ik mijzelf inschrijven. Een andere dame stond achter de balie. Allereerst heb ik een lange tijd moeten wachten voordat zij eindelijk tijd voor me had. Toen ze eindelijk tijd voor me had maakte ze mij erop attent dat zij bijna gaat sluiten terwijl het kwart voor drie was! Vervolgens vertelde ik over mijn revalidatie, en dat ik graag begeleiding wilt. Zij deed erg ongeïnteresseerd en tegelijkertijd was ze met hele andere dingen bezig. Dit weerhield mij niet om mij in te schrijven. Ik wist van de vorige dame die mij had geïnformeerd dat de douches betaald zijn. Graag wilde ik weten indien ik een sauna abonnement erbij neemt de douche er ook bij zit. Meteen kreeg ik een bot reactie dat dit niet het geval is en indien dit mij niet bevalt ik maar ergens anders heen moet. Dit was voor mij de druppel.  De klantvriendelijkheid is daar echter ver te zoeken. Ik wist ook niet wat ik meemaakte. Zo’n verschil tussen de dame van vrijdagavond en de dame van zaterdag. Zo ga je niet met klanten om!!!

Ander weekendhulp aannemen!!!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over free fitness

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over free fitness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lopez1985