Klacht: Fred515

op 15 mei 2020 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Hallo

Wat mooi dat ze aangeven opgelost.
Dit is niet het geval bij deze.
Ze bieden iets aan wat duurder is en verslechtering en wil je iets
meer behouden betaal je bijna dubbele.
En de telefoniste was niet vriend3lijk en onbegripvol
Goed3 service heb bij ziggo op gezegd dacht dit is mooier.
Maar had ziggo betrer kunnen houden

Iets meer betalen prima maar bijna 2 x zoveel voor zelfde lijkt mij veel.
Kom met aanbieding en dan komen we er wel uit .

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

4 maanden geleden - Geachte heer Roukema,Het klopt dat er wijziging plaats vindt op uw abonnement. De smartcard die u heeft kunnen gebruiken gaat uit. Het is wel mogelijk deze aan te laten, maar dan zou u moeten overstappen op een ander abonnement. Voor €4- meer per maand kunt u overstappen op het Riant-abonnement. Het is uiteraard ook gewoon mogelijk uw huidige abonnement te behouden, u kan dan alleen niet meer de smartcard gebruiken in uw satellietontvanger.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Paul Webcareteam Canal Digitaal

Reactie van de melder van de klacht Fred515

4 maanden geleden - Dus verslechtering ten top eerst lokken en dan terug draaien want met riant ben je t.o.v bomvol veel kwijt Doe aanbieding die beter past dan gewoon verhogen voor minder

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 20 mei 2020 om 13:25 geantwoord

Geachte heer F. Roukema,

Ik snap natuurlijk goed hoe vervelend het is dat de smartcard waar u gebruik van heeft kunnen maken, komt te vervallen. Maar het Bomvol-pakket dat u maart vorig jaar bent aangegaan geeft u alleen toegang tot onze Canal Digitaal TV App.

De reden dat u toch een functionerende smartcard hebt gekregen, is dat wij toentertijd hiertoe verplicht waren i.v.m. afspraken tussen ons en de aanbieders. Deze afspraken zijn eind maartbegin april 2019 gewijzigd, maar de kaarten hebben wij altijd actief laten staan.

Nu heeft Canal Digitaal echter besloten om deze kaarten per 25 mei 2020 te laten vervallen. U kan dan nog steeds gebruik maken van onze app, de smartcard zal echter niet meer werken. Wilt u toch graag televisie kijken via de satelliet, zal u hiervoor moeten over stappen naar een abonnement voor televisie via de satelliet.

Het Riant-pakket van €19,95 per maand is in dit geval het meest voordelige pakket dat ik u kan aanbieden. Mocht u hier alsnog voor kiezen, dan hoor ik dat graag.

Vriendelijke groeten,

Mark