Klacht: Fraude en bedreiging

op 18 september 2017 over Huurcoach.nl in de categorie Adviesbureau

Zoals iedereen die hier klaagt heb ook ik een account aangemaakt bij deze zogenoemde huur makelaar voor 1 mand voor €14,95. Vrij snel bleek dat hun woning aanbod niet levert wat de website aangeeft. Vervolgens heb ik nooit op een woning regaeert laat staan er een bezichtigt! De eenmalige betaling is voldaan op 24.02 jl via IDEAL, de account was de 22de aangemaakt. Er was nooit een toestemming gegeven voor een automatische incasso! Tot mijn verbasing stuurt deze bedrijf eind maart dan een mail dat ik de betaling moest doen? Helaas is contact slechts via de site mogelijk, wel ontvang jij mails van een debiteuren administratie, die mag dan wel niet gebeld worden!? Ook toen had ik hier op deze site een klacht ingediend maar verder geen reactie op ontvangen! Na enige hen en weer mailen via de site was ik zoveer gekomen dat ik bericht kreeg dat mijn account is opgeheffen vanaf April 2017 en dat ik de maand Feb wel not moest betalen! Dit heb ik dan twee keer gedaan met het resultaat dat bijde boekingen weer terug zijn gestoort door het bedrijf?? Nu weer 2 manden verder komt er een email van een deurwaarder? die nu dreigt met hoge kosten en rente en nu rond de €100 van me vraagt!?!? Verdraaide wereld als de burgers van bedrijven en deurwaarders worden gefraudeert, of niet dan?

Graag helemaal niks meer met deze "bedrijf" te maken hebben.

Account verwijderen,
Vervallen betaling van €14,95 voor Feb 2017,
Stop zetten en terug trekken van de deurwaarder.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurcoach.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurcoach.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurcoach.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurcoach.nl

Heeft op 18 september 2017 om 13:47 geantwoord

Geachte mevrouw Schuberth,
Nadat u uw betaling gedaan heeft op 24 februari 2017 heeft u van ons een betalingsbevestiging ontvangen waarin onder meer staat: Het systeem zal aan de hand van het door u gekozen lidmaatschap automatisch opnieuw incasseren voor de door u gekozen periode. U kunt uiteraard zelf een lidmaatschap op elk gewenst moment stopzetten.

Er is door ons eind maart geen e-mail naar u verzonden met het verzoek tot betalen. U heeft van ons een herinnering ontvangen op 14 augustus 2017 i.v.m. openstaande posten. Hier hebben wij van u geen reactie op ontvangen.

Ook is er tussen u en ons geen e-mail verkeer geweest, hebben wij ook geen eerdere klacht van u via klacht.nl ontvangen en hebben wij ook geen bedragen aan u retour geboekt. U heeft deze bedragen zelf gestorneerd.

Volgens de door ons gelogde gegevens heeft u wel degelijk gebruik gemaakt van de functies waarvoor een betaald lidmaatschap nodig is door te reageren op het woningaanbod: Reactie: \"Geachte, Graag zou ik in contact willen komen voor een bezichtiging van b.g. studio. Alvast bedankt voor uw reactie. M.v.g. M. Schuberth\".

Het lidmaatschap heeft u op 18 september 2017 via de site stopgezet. En uw inschrijving is inmiddels ook door u verwijderd.

Debiteurenadministratie Huurcoach.nl

Heeft op 19 september 2017 om 09:44 geantwoord

Ik heb toen der tijd EEN MAAND lidmadschap voor 14,95 met IDEAL betaald. Meer niet en op die van uw getoonde contact verzoek NOOIT een antwoord op gehaad!
EEN MAAND is EEN MAAND en niet een machtiging voor mandelijkse aftrekkingen! Heb ik NOOIT toestemming voor gegeven dus zie ik dit als bedreiging ook omdat u zelf aangeeft manden niks te laten horen, om dan vervolgens met een deurwaarder aan te kloppen? Niet alleen merkwaardig, meer opvallend want hier staan talloze mensen te klagen over deze onzuivere praktijken.
Helemaal niet tevreden omdat er GEEN oplossing is aangeboden!

Alle klachten die gemeld zijn door MS21