Klacht: Fraude Bedrog Oplichting…

op 11 april 2020 over Bemster Tickets & Events in de categorie Kaartenverkoop

In okt’19 bestelden we, bij Bemster, online, 4 tickets, Cat.1, voor het optreden Stef Bos op 080520, concertgebouw Brugge, voor een totale bedrag (58 x 4) 7,95 (servicekosten) 239,95 euro (konden online de zitplaatsen kiezen). Na betaling werd een orderbevesting ontvangen. Op 030420 worden ons 4 tickets gemaild, elk ter waarde van slechts 15 euro, voor het optreden Stef Bos, niet in het concertgebouw doch in de oude Stadsschouwburg Brugge, vierde verdiep (volksmond… het kippenhok), op naam van een onbekende ‘Trudy Doener’. Teruggemaild dat het toch wel een misverstand betrof. Er wordt geantwoord met een standaard uitlegmail waar niemand eigenlijk iets van begrijpt. Er wordt gewag gemaakt dat ze bij een volgende mail niet meer zullen antwoorden !!! Bedankt Bemster !!!!! Puur bedrogoplichting… Schandaleus !!!

Door de corona- crisis is het optreden afgelast, vermoedelijk uitgesteld. In het geval van uitstel, zal de onbekende 'Doener' aangeschreven worden en niet wij, gezien onze naam nergens vermeld staat. Maw zijn we opgelicht... benadeeld voor het volledige betaald bedrag, zijnde 239,95 euro !!! We kunnen slechts tevreden zijn, wanneer dit volledige bedrag vergoed wordt.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bemster Tickets & Events

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bemster Tickets & Events nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marc H - Brugge