Klacht: fraude

op 30 januari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

ik had ze gemeld dat der via mijn account was geboden en dat ik had gewonnen maar ik heb die bieding nooit gedaan

ik heb contact met ze gehad en nu zeggen ze dat ik nooit contact met ze heb op genomen via misbruik@vacantieveilingen.nl
al goed dit heb ik wel gedaan
nooit iets op terug gehoord het gaat om een incaso van 48 euro nu maar het is niet netjes

het terug betalen van 40 euro daar dat het bod op 7 euro was en ik twee keer gebeld heb en hun het in orde zouden maken

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. U heeft inmiddels per telefoon en per e-mail reactie van ons gehad op deze kwestie. Wij hebben aangegeven wat de procedure is met betrekking tot een melding van misbruik. Hier is door u niet op ingegaan waardoor het dossier na het versturen van de laatste herinnering is doorgestuurd naar een incassobureau. Mocht u nog vragen hebben over deze kwestie dan kunt u deze sturen naar webcare@vakantieveilingen.nl. Met vriendelijke groet, Lara - VakantieVeilingen.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 02 februari 2014 om 13:44 geantwoord